FAQ

Často kladené otázky

Objednávky štandardne odosielame do 7 pracovných dní. Ak si objednávka vyžaduje grafické spracovanie a teda aj Váš súhlas na výrobu, objednávku odosielame do 7 pracovných dní od odsúhlasenia a potvrdenia. Ak je Vaša objednávka súrnejšia, dohodnite si, prosím, expresné vybavenie telefonicky.

Po zadaní objednávky svadobných produktov Vám pošleme náhľady grafických návrhov na kontrolu a odsúhlasenie alebo pripomienkovanie. Bez Vášho súhlasu sa do tlače nepustíme. Dôkladne si návrhy skontrolujte, po odsúhlasení už ďalšie úpravy nebudú možné.

Cena dopravy je 4,80 € s DPH.

Zásielky posielame výhradne kuriérskou spoločnosťou GLS.

Dobierka – Zákazníci môžu platiť v hotovosti alebo kartou kuriérovi pri dodaní.

Prevodom na účet – na konci objednávky sa zobrazia potrebné bankové údaje pre prevod na účet a tiež QR kód pre platobné aplikácie. Pri tomto type platby sa čaká na prijatie platby. Až po pripísaní sumy na náš účet objednávku vybavíme a odošleme.

Bankové spojenie: Tatra banka 2624850811/1100
IBAN: SK0311000000002624850811

Ako variabilný symbol pri platbe prevodom uveďte číslo faktúry, ktorá Vám príde emailom po ukončení objednávky.

Zľavový kód možete zadať v nákupnom košíku.

Faktúry v tlačenej forme neposielame. Faktúra v elektronickej podobe v PDF je odosielaná v prílohe každého potvrdzujúceho emailu.

Pri svadobných menovkách treba zaslať menný zoznam v textovom dokumente, resp. worde alebo exceli. Mená musia byť usporiadané pod sebou, musia obsahovať úplnú diakritiku (v prípade, že má byť uvedená) a nesmú byť písané s CAPSLOCKOM.

Objednávky archivujeme, nie je problém produkty dotlačiť, prípadne doladiť k nim ďalšie doobjednané produkty.

K dispozícii máme nepotlačené vzorky papierov na svadobné tlačoviny, ktoré Vám vieme poslať.

Vyžiadať si ich môžete emailom.

Osobný odber objednávky je možný na našej prevádzke na adrese Jesenského 14, Hlohovec vo vopred dohodnutom termíne.

Ak máte špeciálne požiadavky, otázky, alebo ste niečo nenašli v našom eShope, neváhajte sa na nás obrátiť emailom. Prípadne môžete svoju špeciálnu požiadavku napísať aj do poznámky v košíku pri objednávaní cez eShop.

Vrátenie tovaru nie je v prípade personalizovaných produktov možné. Takými sú všetky tlačoviny a produkty, ktoré sú vyrobené na mieru pre Vás – s Vašimi údajmi a podľa Vašich požiadaviek. Reklamácie sa nevzťahujú na chyby v návrhoch, ktoré boli odsúhlasené zákazníkom.